Feladatok
1. Készítsetek programot, amelyben egy labda fog mozogni a vászon bal szélétől a jobb széléig!
2. Készítsetek programot, amelyben egy labda lefelé fog esni, és amikor eléri az alsó határt, akkor újra fentről kezd esni!
3. Készítsetek programot, amelyben egy labda átlósan fog lefelé esni!
4. Készítsetek programot, amelybe egy labda lefelé esik. Ha az egér bal gombjával klikkelünk, akkor megáll.
5. Készítsetek programot, amelybe egy labda lefelé esik. Ha az egér bal gombjával klikkelünk, akkor megáll. Ha újra klikkelünk folytatja útját.
6. Készítsetek programot, amelyben véletlenszerűen 0-t vagy 1-egy írunk ki. A 0 kék betűszínnel, az 1 zölddel jelenjen meg. Ha lenyomjuk a 'P' billentyűt, akkor szünetel a kiírás, ha újra megnyomjuk, akkor folytatódik. Ha betelítődik a vászon, akkor a kiírás leáll és kiírja, mennyi 0-t és mennyi 1-est írtunk ki.

7. Készítsetek programot, ami az alábbi pontoknak eleget tesz:
- A vászon bal szélétől mozog vízszintesen egy kék kör.
- A vászon jobb szélétől mozog vízszintesen egy piros kör.
- Minden lépésben a körök önállóan sorsolják, mennyit fognak előre haladni (5-től 10 pixelig)
- Az animáció leáll, ha a körök találkoznak.
- A találkozás helyére kiírjuk: BUMM
- Az animáció egy eljárásban legyen (egy időzítőt használjatok)
